Nefunguje internet, píšu teď díky jiné internetové přípojce
Pokud Vám vůbec nefunguje internetové připojení, zkuste nejprve Váš domácí router vytáhnout ze zásuvky elektrické sítě a poté ho zapojit zpět. Dojde tím k restartování routeru, které může vyřešit zatuhnutí software.
V případě, že máte na domě samostatnou anténu pro příjem internetového signálu (bydlíte např. v rodinném domě), zkuste z elektrické sítě odpojit také napájení této antény. Následně zapojte anténu zpět a vyzkoušejte, jestli restartování nepomohlo.
Jestliže nebyl restartováním problém vyřešen, kontaktujte naše oddělení technické podpory na telefonním čísle 380427437, na e-mailové adrese podpora@starnet, nebo použijte formulář níže.
Při kontaktování technické podpory je pro snazší identifikaci přípojky dobré znát svou IP adresu, která je vždy ve tvaru 10.X.X.X a měla by být uvedena na kartičce, kterou jste dostali od technika při instalaci internetové přípojky.
S čím Vám můžeme pomoci?
Technická podpora
- Nefunguje mi vůbec internet, píšu teď díky jiné internetové přípojce
- Internet jde pomalu, seká se, má výpadky
- Jak funguje domácí router?
- Mám podezření, že mi nefunguje domácí router
- Potřebuji pomoct se zapojením nového domácího routeru
- Chci si změřit rychlost internetového připojení
- Mám potíže s televizí
- Nepřichází mi e-maily / nefunguje odesílání e-mailů
- Nejde mi připojení na PS Network / na Xbox Live