Internet jde pomalu, seká se, má výpadky
Pro maximální rychlost a stabilitu internetového připojení je nutné mít v rámci domácnosti zařízení připojeno kabelem. Pokud máte v domácnosti router, přečtěte si více informací o routerech.
Jestliže máte domácí síť a router v pořádku, a přesto pozorujete na své přípojce nějaké potíže, zkuste si rychlost internetového připojení změřit na zařízení připojením přes kabel (nikoli přes Wi-Fi routeru). Pokud naměřené hodnoty neodpovídají Vašemu tarifu, s výsledkem měření nás kontaktujte.
Co může způsobovat potíže s internetovým připojením?
- Vadný router nebo vadný port v routeru,
- špatně nastavený router,
- špatně nastavená frekvence ve Vašem routeru (návod na nastavení zde),
- vadný kabel či konektory na něm,
- vadná anténa pro příjem internetového signálu na Vaší střeše (je nutná návštěva našeho technika).
Pokud se Vám nedaří potíže vyřešit vlastními silami v rámci domácnosti, neváhejte nás kontaktovat pomocí formuláře níže.
Při kontaktování technické podpory je pro snazší identifikaci přípojky dobré znát svou IP adresu, která je vždy ve tvaru 10.X.X.X a měla by být uvedena na kartičce, kterou jste dostali od technika při instalaci internetové přípojky.
S čím Vám můžeme pomoci?
Technická podpora
- Nefunguje mi vůbec internet, píšu teď díky jiné internetové přípojce
- Internet jde pomalu, seká se, má výpadky
- Jak funguje domácí router?
- Mám podezření, že mi nefunguje domácí router
- Potřebuji pomoct se zapojením nového domácího routeru
- Chci si změřit rychlost internetového připojení
- Mám potíže s televizí
- Nepřichází mi e-maily / nefunguje odesílání e-mailů
- Nejde mi připojení na PS Network / na Xbox Live