fbpx

Levné mobilní volání

a další služby bez závazku. Ušetřete až 70 % nákladů na telefon! Máme pokrytí po celé ČR, přenos telefonního čísla zdarma a internetovou samoobsluhu.

Chci levně volat
Hero startel

VOLÁM ZA NULU*

Za 0 Kč / měsíc**

Sítě v ČR 1,79 Kč / min.
V síti StarTEL 0,79 Kč / min.
SMS 1,79 Kč

VOLÁM LEVNĚ

Za 199 Kč / měsíc

100 volných minut
50 volných SMS

Sítě v ČR 1,39 Kč / min.
V síti StarTEL 0,39 Kč / min.
SMS 1,39 Kč

* Tento tarif je určen pouze pro stávající zákazníky jako doplňková služba k jinému tarifu
Nyní SIM-karta zdarma k přenosu čísla při pořízení tarifu VOLÁM LEVNĚ.

** Podmínka: nutná provolávka v minimální hodnotě 30 Kč za měsíc, jinak bude v tomto případě účtován poplatek 25 Kč za měsíc.

Mobilní internet k tarifům

Ke všem tarifům na volání si můžete přiobjednat datový balíček pro internet v mobilu

150 MB

Objem dat např. pro čtení mailů a běžnou potřebu

79 Kč / měsíc

Objednat

300 MB

Objem dat např. pro čtení mailů, prohlížení webových stránek a běžnou potřebu

139 Kč / měsíc

Objednat

600 MB

Objem dat např. pro čtení mailů, prohlížení webových stránek, stahování a upload obrázků a běžnou potřebu

239 Kč / měsíc

Objednat

2 GB

Větší objem dat např. pro čtení mailů, prohlížení webových stránek, stahování a upload obrázků, poslouchání hudby a běžnou potřebu

339 Kč / měsíc

Objednat

3 GB

Ještě větší objem dat např. pro čtení mailů, prohlížení webových stránek, stahování a upload obrázků, poslouchání hudby a běžnou potřebu

469 Kč / měsíc

Objednat

Datové balíčky do zahraničí

Vycestujte a připojujte se bez obav

100 MB

Objem dat např. pro čtení mailů, prohlížení webových stránek a běžnou potřebu

29 Kč / měsíc

Objednat

500 MB

Objem dat např. pro čtení mailů, prohlížení webových stránek, stahování a upload obrázků a běžnou potřebu

59 Kč / měsíc

Objednat

Zvýhodněné roamingové datové balíčky na cestování je možné zakoupit přes telefon, zavoláním na číslo +420 800 555 025. Od aktivace balíčku se počítá 30 dnů, do kdy musí být balíček vyčerpán. Po vypršení platnosti nebo vyčerpání balíčku je další datový přenos v zahraničí zablokován. Po uplynutí 30 dnů od aktivace bude balíček zrušen (bez ohledu na výši jeho vyčerpání) a roaming bude vrácen do původního nastaven

NEZÁVAZNÁ OBJEDNÁVKA SLUŽEB

BEZ OBAV NÁS KONTAKTUJTE A NABÍDNEME VÁM VŽDY TO NEJLEPŠÍ ŘEŠENÍ

    Telefonní číslo (nutno zadat)

    Poznámka (nepovinné)



    Službu Mobilní volání StarTEL poskytuje společnost STARNET TELEKOMUNIKACE s.r.o. pod obchodní značkou StarTEL.

    Co říkají zákazníci

    „Volání od Startelu používá celá moje rodina. Já hlavně využívám levné volání, zatímco manžel a děti hlavně surfují na datech. Jsme všichni spokojení.“

    Jana K.

    „U předešlého operátora jsem platil velké peníze a nebyl jsem spokojený s poskytovanými službami. Teď platí o polovinu méně.“

    Jiří N.

    „Tarif jsem si zřídil hlavně výhodné nabídce volání a sms ze zahraničí. Pro někoho, kdo často cestuje do ciziny je potřeba mít finančně výhodný tarif.“

    Michal B.

    Dokumenty ke stažení

    Časté dotazy

    Jsme zde vždy pro Vás!

    Objednávka služeb StarTEL

    Proč vybrat StarTEL

    StarTEL má jedny z nejnižších cen na trhu a smlouvy bez závazků.

    U StarTELu máte vždy přehled o aktuální útratě díky online samoobsluze.

    Jak si můžu službu StarTEL objednat?

    Služby StarTEL se objednávají přes online objednávku. V případě dotazů nám zavolejte na bezplatnou linku 800 800 990.

    Jakým způsobem mi bude doručena SIM karta?

    SIM kartu je možné vyzvednout buď na některém z našich výdejních míst, nebo si ji nechat doručit až domů kurýrní službou Geis Parcel CZ s.r.o. V obou případech je nutné prokázat se při přebírání zásilky občanským průkazem.

    Co znamená heslo pro komunikaci?

    Heslo, které si sami v objednávce zvolíte bude sloužit pro přístup do samoobsluhy StarTEL a pro ověření zákazníka při kontaktu s naším operátorem.

    Chci si zachovat moje stávají číslo, půjde to?

    Ano. Své telefonní číslo k přenosu zadejte do objednávky. Přenos čísla je zdarma. Následně postupujte podle pokynů pro přenos čísla.

    Můžu si vybrat nové telefonní číslo?

    Ano, pokud si nechcete přenést do sítě StarTEL své stávající číslo, můžete si během objednávky vybrat nové.

    Jaké jsou pořizovací náklady služeb StarTEL?

    SIM karta stojí 99 Kč. Přenos telefonního čísla do sítě StarTEL je zdarma.

    Vyzvednutí SIM karty na pobočce je zdarma, v případě doručení kurýrní službou je účtováno poštovné a balné 99 Kč.

    Pokud objednávám více SIM karet na dobírku, platím jedno poštovné?

    Ano, v rámci jedné objednávky Vám budou všechny SIM karty doručeny v jednom balíčku.

    Jakou SIM kartu dostanu?

    Naše SIM karty jsou ve standardní velikosti s redukcí na MikroSim a NanoSim. Naše SIM karty je tak možné vložit do všech přístrojů na českém trhu.

    Využívání služeb StarTEL

    SIM kartu už mám, co dál?

    Pokud se jedná o nové číslo, stačí vložit SIM kartu do Vašeho přístroje.

    Pokud přenášíte číslo od jiného operátora, vyčkejte prosím na pokyny, které Vám budeme zasílat prostřednictvím SMS nebo e-mailu. Celý proces přenosu trvá 4 dny.

    Jsou standardně všechny služby na SIM kartě povolené?

    Na sluzbě je povolen roaming pro státy Evropské unie. Kvůli bezpečnosti zákazníků je zakázána služba Premium SMS/hovory.

    Pokud chcete tuto službu aktivovat, kontaktujte nás.

    Lze nastavit cenový limit?

    Každý zákazník má nastavený nejnižší cenový limit dle tarifu, který si zvolil. V případě nového čísla je poté nejvyšší možný limit 500 Kč. V případě čísla přeneseného je nejvyšší možný limit 1000 Kč. Vyšší limit můžete nastavit během objednávky a kdykoli později také změnit na naší technické podpoře.

    Pokud budete chtít limit vyšší než 500 Kč (u nového čísla) nebo 1000 Kč (u přeneseného čísla), je potřeba složit k nám na účet jistinu ve výši rozdílu mezi požadovaným limitem a částkou 500 nebo 1000 Kč.

    Od kdy budu platit za službu, jaké je zúčtovací období?

    V případě nového telefonního čísla se datum zprovoznění a započetí služeb stanovuje datem aktivací SIM karty v síti StarTEL tedy datumem, kdy je SIM karta vystavena.

    V případě přenosu čísla od jiného operátora se datem zprovoznění služby a její zpoplatnění považuje datum přenesení telefonního čísla do sítě StarTEL.

    Zúčtovací období je vždy od 1. do posledního dne v měsíci. Tarif je Vám tedy naúčtován ihned k 1. dni v měsíci. Pokud k nám portujete telefonní číslo v průběhu měsíce, tak je v tomto měsici stanovena poměrová část tarifu od datumu, kdy bylo číslo přeportováno do naší sítě StarTEL.

    Převádějí se nevyužité volné minuty a SMS do dalšího měsíce?

    Ne, nevyužité jednotky se do dalšího zúčtovacího období nepřevádějí. Je však možné v průběhu měsíce navstěvovat samoosbluhu a volné jednotky do konce měsíce využít.

    Je možné převést smlouvu na jinou osobu?

    Přepis smlouvy na jinou osobu je samozřejmě možný, a to bez poplatku. Pro přepis smlouvy nás kontaktujte na tel. čísle 797 993 993.

    Pokrytí STARTEL

    Využíváme síť a infrastrukturu společnosti T-Mobile (mapa pokrytí zde).

    Pokrytí signálem je tedy na většině území České republiky včetně signálu rychlého 4G internetu.

    Přenos telefonního čísla do sítě StarTEL

    Přenos telefonního čísla od jiného operátora k nám probíhá v několika krocích:

    1. Kontaktujte svého původního operátora a vyžádejte si OKU (ověřovací kód účastníka)
    2. Toto OKU Vám opouštěný operátor sdělí a Vy jej nahlásíte nám – nejlépe zašlete emailem na info@startel.cz ve tvaru OKU a přenášené číslo, ke kterému kód přísluší, nebo zavolejte na číslo +420 800 555 025.
    3. Jakmile od Vás obdržíme OKU, budeme Vás kontaktovat a domluvíme se na datu přenosu.
    4. Mezitím Vám zašleme novou SIM kartu, nebo si ji vyzvednete na některém z našich výdejních míst.
    5. Samotný převod čísla probíhá během noci a SIM karta bude během té doby krátkou dobu nedostupná.

    Upozornění:
    Pokud máte předplacenou službu (SIM na kredit), někteří operátoři neuvolní číslo pro přenos v případě, že je Váš kredit nižší než 10 Kč.
    Pro přenos čísla je tedy nutné držet stav kreditu minimálně na této částce.

    O datu přenesení čísla je zákazník informován SMS zprávou, k přenosu čísla dochází zpravidla od půlnoci do šesté hodiny ranní. V den přenosu se původní SIM karta deaktivuje (ztratí signál) a telefonní číslo je aktivní na SIMkartě StarTEL. Většinou je třeba vypnout a zapnout mobilní telefon, aby se změna v pořádku dokončila. Vždy SIM kartu vkládejte do telefonu až v den přenosu.

    Platby a Fakturace

    Přijde mi potvrzení o platbě?

    Jakmile dojde k úhradě Vašich služeb, bude Vám zaslána na Váš e-mail zpráva o zaplacení společně s automaticky vystaveným daňovým dokladem.

    Doklady a další informace o každém vyúčtování najdete také v samoobsluze.

    Nezdá se mi částka, kterou mám zaplatit. Jak si to můžu zkontrolovat?

    V případě, že máte pochybnosti o správnosti částky za využívání služeb, pošlete nám e-mail na fakturace@startel.cz.

    Všechny informace o hovorech a vyúčtování najdete v samoobsluze.

    Jakým způsobem mohu platit za služby StarTEL?

    Bankovním převodem

    Jednorázová platba přes bankovní účet na základě námi zaslané výzvy k platbě, kterou obdržíte na e-mailovou adresu.

    V hotovosti na pobočce Fio banky

    Platbu provedete vkladem dané částky přímo na náš účet vedený u Fio banky.

    Platba bude připsána nejpozději následující pracovní den.

    V hotovosti na pobočce StarTEL

    Platbu lze provést také vkladem dané částky přímo na naší pobočce v Českých Budějovicích dle provozní doby fakturačního oddělení.

    Platba bude připsána v den zaplacení částky.

    Platba inkasem

    Pro platbu inkasem si nastavte na svém bankovním účtu:

    Bankovní účet: 2700432380/2010 (Fio banka)
    Variabilní symbol: NEZADÁVÁTE !!!
    Periodicita: měsíční
    Limit: např. 500 Kč (podle maximální výše Vašeho měsíčního vyúčtování)

    Dále zašlete na e-mail fakturace@startel.cz oznámení o zřízení platby inkasem s těmito údaji:

    Jméno, příjmení a adresa zákazníka
    Datum účinnosti inkasa
    Číslo Vašeho účtu
    Vámi nastavený limit

    Vámi nahlášené inkaso bude aktivováno nejdříve od 1. dne následujícího měsíce po doručení oznámení o zřízení inkasa. Inkaso je prováděno vždy do 15. dne v měsíci.

    Internet v mobilu

    Co se stane po vyčerpání datového limitu FUP?

    Po vyčerpání datového balíčku je internet pozastavený a je možné si data dokoupit.

    Převádějí se nevyčerpaná data do dalšího měsíce?

    Nevyužitá data se do dalšího měsíce nepřevádí.

    Mohu navýšit datový limit v průběhu zúčtovacího období?

    Ano, během zúčtovacího období, resp. v průběhu kalendářního měsíce, můžete přejít na vyšší hladinu datového FUP. Pokud tedy využíváte např. Internet v mobilu 150, můžete přejít na datový balíček Internet v mobilu 300 apod. Za daný kalendářní měsíc Vám budou vyúčtovány oba datové balíčky.

    Nastavení internetu v mobilu
    APN internet.t-mobile.cz
    Primární DNS automaticky
    Sekundární DNS automaticky
    Poznámka: V případě potřeby manuálního zadání adres DNS serverů použijte jako primární DNS 93.153.117.1, sekundární DNS 93.153.117.33

    NASTAVENÍ PRO PŘÍSTUP NA WAP

    Obecné parametry Parametry pro telefony s WAP verzí 2.0
    Název nastavení TM CZ GPRS WAP TM CZ GPRS WAP2
    Domovská stránka https://tmo.cz/ https://tmo.cz/
    Typ spojení trvalé trvalé
    Zabezpečené spojení vypnuto vypnuto
    Nosič GPRS GPRS
    Spojení GPRS podle potřeby podle potřeby
    Přístupový bod GPRS (APN) wap.t-mobile.cz wap.t-mobile.cz
    IP adresa 010.000.000.010 010.000.000.010
    Port - 80
    Typ autentizace normální normální
    Jméno uživatele wap wap
    Heslo wap wap
    Nastavení pro příjem a posílání MMS

    Váš mobilní telefon by měl být po vložení SIM pro odesílání a příjem MMS již nakonfigurován, ale v případě nutnosti nastavení zde uvádíme detailní parametry.

    Ujistěte se prosím, že Váš mobilní telefon příjem a odesílání MMS podporuje, některé telefony vyžadují pro funkci této služby internet v mobilu.

    Parametr Hodnota
    Název nastavení MMS TMCZ
    Domovská stránka https://mms
    adresa APN mms.t-mobile.cz
    IP adresa 010.000.000.010
    Jméno uživatele mms
    Heslo mms
    Datový nosič GPRS
    Port (pouze u telefonů s verzí WAP/MMS 2.0) 80
    Co mám udělat pro to, abych se vyvaroval nechtěnému roamingu?
    1. Pokud bydlíte v oblasti hranic, zkontrolujte si, přes jakou síť voláte. V EU můžete volat za stejné ceny jako doma.
    2. Pokud se nacházíte v oblasti hranic států EU a státu mimo EU, můžete si ve Vašem zařízení manuálně nastavit operátora daného členského státu EU.
    3. Pokud nechcete v zahraničí využívat data, lze si je vypnout ve Vašem telefonu.
    Jak je to v zahraničí s Audiotextovými službami a Barevnými linkami?

    Volání na jiná než účastnická čísla je speciálně zpoplatněno. Cenu volání za tyto služby určuje roamingový partner sám a poskytovatel služeb pouze přeúčtovává zákazníkovi cenu, kterou mu roamingový partner sdělí a naúčtuje.

    Jaká je v zahraničí kvalita služeb a pokrytí?

    Služby poskytované v zahraničí odpovídají technickým možnostem místního operátora, jehož služby právě využíváte. Pro kvalitu služby platí stejné podmínky jako v ČR.

    Jaké mám možnosti reklamace roamingových služeb?

    Reklamace probíhá standardně, jako u ostatních služeb.

    Zóny pro roaming

    Zóna 1

    ANDORRA BELGIE BULHARSKO DÁNSKO ESTONSKO FINSKO FRANCIE GIBRALTAR CHORVATSKO IRSKO ISLAND ITÁLIE KYPR LICHTENŠTEJNSKO LITVA LOTYŠSKO LUCEMBURSKO MAĎARSKO MALTA MARTINIK NĚMECKO NIZOZEMSKO NORSKO POLSKO PORTUGALSKO RAKOUSKO RÉUNION RUMUNSKO ŘECKO SAN MARINO SLOVENSKO SLOVINSKO SPOJENÉ KRÁLOVSTVÍ ŠPANĚLSKO ŠVÉDSKO

    Zóna 2

    ALBÁNIE BĚLORUSKO BOSNA A HERCEGOVINA ČERNÁ HORA ČÍNA EGYPT FAERSKÉ OSTROVY HONGKONG IZRAEL KANADA MAKEDONIE MOLDAVSKO MONACO RUSKO SPOJENÉ STÁTY SRBSKO ŠVÝCARSKO TURECKO UKRAJINA

    Zóna 3

    AFGHÁNISTÁN ALŽÍRSKO ANGOLA ANGUILLA ANTIGUA A BARBUDA ARGENTINA ARMÉNIE ARUBA AUSTRÁLIE ÁZERBAJDŽÁN BAHAMSKÉ OSTROVY BAHRAJN BANGLADÉŠ BARBADOS BELIZE BENIN BERMUDY BOLÍVIE BRAZÍLIE BRITSKÉ PANENSKÉ OSTROVY BRUNEJ BURKINA FASO BURUNDI COOKOVY OSTROVY DOMINIKA DOMINIKÁNSKÁ REPUBLIKA DŽIBUTI EKVÁDOR EL SALVADOR ETIOPIE FIDŽI FILIPÍNY FRANCOUZSKÁ POLYNÉSIE GABON GAMBIE GHANA GRENADA GRÓNSKO GRUZIE GUATEMALA GUINEA GUYANA HONDURAS CHAD CHILE INDIE INDONÉSIE IRÁK ÍRÁN ISLAND JAMAICA JAPONSKO JEMEN JIŽNÍ AFRIKA JIŽNÍ KOREA JORDÁN KAJMANSKÉ OSTROVY KAMBODŽA KAMERUN KAPVERDY KATAR KAZACHSTÁN KEŇA KOLUMBIE KONGO - DEMOKRATICKÁ REPUBLIKA KONŽSKÁ REPUBLIKA KOSTARIKA KUBA KUVAJT KYRGYZSTÁN LAOS LIBANON LIBÉRIE LIBYE MACAU MADAGASKAR MALAJSIE MALAWI MALEDIVY MALI MALTA MAROKO MAURITÁNIE MAURITIUS MEXIKO MONGOLSKO MONTSERRAT MOSAMBIK NAMIBIE NEPÁL NIGER NIGÉRIE NIKARAGUA NIZOZEMSKÉ ANTILY NOVÝ ZÉLAND OMÁN OSTROVY TURKS A CAICOS PÁKISTÁN PALESTINA PANAMA PAPUA-NOVÁ GUINEA PARAGUAY PERU POBŘEŽÍ SLONOVINY ROVNÍKOVÁ GUINEA RWANDA SAÚDSKÁ ARÁBIE SENEGAL SEYCHELY SIERRA LEONE SINGAPUR SPOJENÉ ARABSKÉ EMIRÁTY SRÍ LANKA STŘEDOAFRICKÁ REPUBLIKA SÚDÁN SURINAM SVATÁ LUCIE SVATÝ KRYŠTOF A NEVIS SVATÝ VINCENC A GRENADINY SÝRIE TÁDŽIKISTÁN TANZANIE THAJSKO TCHAJ-WAN TOGO TONGA TRINIDAD A TOBAGO TUNISKO TURKMENISTÁN UGANDA URUGUAY UZBEKISTÁN VANUATU VENEZUELA VIETNAM ZAMBIE ZIMBABWE