

když voláte opravdu málo
0 volných minut
0 volných SMS
sítě v ČR 1, 79 Kč / min.
v síti StarTEL 0, 79 Kč / min.
SMS 1, 79 Kč
Měsíčně
0 Kč
když voláte občas
50 volných minut
0 volných SMS
sítě v ČR 1, 49 Kč / min.
v síti StarTEL 0, 49 Kč / min.
SMS 1, 49 Kč
Měsíčně
99 Kč
pro opravdu levné volání
100 volných minut
50 volných SMS
sítě v ČR 1, 39 Kč / min.
v síti StarTEL 0, 39 Kč / min.
SMS 1, 39 Kč
Měsíčně
199 Kč
* tento tarif je určen pouze pro stávající zákazníky jako doplňková služba k jinému tarifu
Nyní SIM-karta zdarma k přenosu čísla při pořízení tarifu VOLÁM LEVNĚ.
objem dat např. pro čtení mailů, prohlížení webových stránek a běžnou potřebu
Měsíčně
139 Kč
objem dat např. pro čtení mailů, prohlížení webových stránek, stahování a upload obrázků a běžnou potřebu
Měsíčně
239 Kč
větší objem dat např. pro čtení mailů, prohlížení webových stránek, stahování a upload obrázků, poslouchání hudby a běžnou potřebu
Měsíčně
339 Kč
ještě větší objem dat např. pro čtení mailů, prohlížení webových stránek, stahování a upload obrázků, poslouchání hudby a běžnou potřebu
Měsíčně
469 Kč
objem dat např. pro čtení mailů, prohlížení webových stránek, stahování a upload obrázků, poslouchání hudby a běžnou potřebu
Měsíčně
350 Kč
ještě větší objem dat např. pro čtení mailů, prohlížení webových stránek, stahování a upload obrázků, poslouchání hudby a běžnou potřebu
Měsíčně
450 Kč
velký objem dat např. pro čtení mailů, prohlížení webových stránek, stahování a upload obrázků, poslouchání hudby a běžnou potřebu
Měsíčně
650 Kč
větší objem dat např. pro čtení mailů, prohlížení webových stránek a běžnou potřebu
na 30 dnů
150 Kč
Zavolejte nám zdarma na bezplatnou telefonní linku 800 800 990.
Nebo vyplňte formulář a ozveme se Vám v nejkratší možné době.
objednávky služeb
Provozní doba:
Po - Pá od 8 do 18 hodin
e-mail:
obchod@startel.cz
telefon
800 800 990
technické potíže a problémy
Provozní doba:
Po - Pá od 8 do 18 hodin
e-mail:
podpora@startel.cz
telefon
797 993 993
fakturace, vyúčtování, platby
Provozní doba:
Po - Pá od 8 do 18 hodin
e-mail:
fakturace@startel.cz
telefon
797 993 993
adresa:
STARNET, s.r.o.
Ant. Barcala 26a,
370 05 Č. Budějovice
adresa:
STARNET, s.r.o.
Plzeňská 95/44,
266 01 Beroun
Po: | 08:00 - 17:00 | |
St: | 08:00 - 15:00 | |
Út, Čt, Pá: | zavřeno |
adresa:
STARNET, s.r.o.
Tyršova 591,
675 31 Jemnice
Po: | 12:30 - 18:00 | |
Út: | 07:30 - 12:00 | 12:30 - 16:00 |
St: | 12:30 - 16:00 | |
Čt: | 07:30 - 12:00 | 12:30 - 16:00 |
Pá: | 07:30 - 13:00 |
adresa:
SIMELON, s.r.o.
Žižkova třída 247,
397 01 Písek
Po: | 09:00 - 12:00 | 12:30 - 17:00 |
Út: | 09:00 - 12:00 | 12:30 - 16:00 |
St: | 09:00 - 12:00 | 12:30 - 17:00 |
Čt: | 09:00 - 12:00 | 12:30 - 16:00 |
Pá: | 09:00 - 12:00 | 12:30 - 15:00 |
adresa:
Čerpací stanice OMV
Písecká,
386 01 Strakonice I
Po – Ne: | Non-Stop |
adresa:
HaralComp s.r.o.
Kostelní 119,
374 01 Trhové Sviny
Po - Pá: | 15:00 - 17:30 |
adresa:
BACKER COMPUTER s.r.o.
Jiráskova 762,
375 01 Týn nad Vltavou
Po - Pá: | 08:00 - 17:00 | |
So: | 09:00 - 11:30 |
adresa:
iWebs s.r.o.
Dvořákova 21 (Agrodům),
669 02 Znojmo
Po - Pá: | 08:30 - 11:00 | 12:00 - 16:00 |
STARNET Telekomunikace, s.r.o.
Ant. Barcala 1446/26a
370 05 České Budějovice 2
IČ: 017 93 217
DIČ: CZ01793217
Společnost je plátcem DPH.
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Českých Budějovicích v oddílu C, vložce číslo 218 94.
Společnost je vlastníkem osvědčení Českého telekomunikačního úřadu.
StarTEL má jedny z nejnižších cen na trhu a smlouvy bez závazků.
U StarTELu máte vždy přehled o aktuální útratě díky online samoobsluze.
Služby StarTEL se objednávají přes online objednávku. V případě dotazů nám zavolejte na bezplatnou linku 800 800 990.
SIM kartu je možné vyzvednout buď na některém z našich výdejních míst, nebo si ji nechat doručit až domů kurýrní službou Geis Parcel CZ s.r.o. V obou případech je nutné prokázat se při přebírání zásilky občanským průkazem.
Heslo, které si sami v objednávce zvolíte bude sloužit pro přístup do samoobsluhy StarTEL a pro ověření zákazníka při kontaktu s naším operátorem.
Ano. Své telefonní číslo k přenosu zadejte do objednávky. Přenos čísla je zdarma. Následně postupujte podle pokynů pro přenos čísla.
Ano, pokud si nechcete přenést do sítě StarTEL své stávající číslo, můžete si během objednávky vybrat nové.
SIM karta stojí 99 Kč. Přenos telefonního čísla do sítě StarTEL je zdarma.
Vyzvednutí SIM karty na pobočce je zdarma, v případě doručení kurýrní službou je účtováno poštovné a balné 99 Kč.
Ano, v rámci jedné objednávky Vám budou všechny SIM karty doručeny v jednom balíčku.
Naše SIM karty jsou ve standardní velikosti s redukcí na MikroSim a NanoSim. Naše SIM karty je tak možné vložit do všech přístrojů na českém trhu.
Pokud se jedná o nové číslo, stačí vložit SIM kartu do Vašeho přístroje.
Pokud přenášíte číslo od jiného operátora, vyčkejte prosím na pokyny, které Vám budeme zasílat prostřednictvím SMS nebo e-mailu. Celý proces přenosu trvá 4 dny.
Na sluzbě je povolen roaming pro státy Evropské unie. Kvůli bezpečnosti zákazníků je zakázána služba Premium SMS/hovory.
Pokud chcete tuto službu aktivovat, kontaktujte nás.
Každý zákazník má nastavený nejnižší cenový limit dle tarifu, který si zvolil. V případě nového čísla je poté nejvyšší možný limit 500 Kč. V případě čísla přeneseného je nejvyšší možný limit 1000 Kč. Vyšší limit můžete nastavit během objednávky a kdykoli později také změnit na naší technické podpoře.
Pokud budete chtít limit vyšší než 500 Kč (u nového čísla) nebo 1000 Kč (u přeneseného čísla), je potřeba složit k nám na účet jistinu ve výši rozdílu mezi požadovaným limitem a částkou 500 nebo 1000 Kč.
V případě nového telefonního čísla se datum zprovoznění a započetí služeb stanovuje datem aktivací SIM karty v síti StarTEL tedy datumem, kdy je SIM karta vystavena.
V případě přenosu čísla od jiného operátora se datem zprovoznění služby a její zpoplatnění považuje datum přenesení telefonního čísla do sítě StarTEL.
Zúčtovací období je vždy od 1. do posledního dne v měsíci. Tarif je Vám tedy naúčtován ihned k 1. dni v měsíci. Pokud k nám portujete telefonní číslo v průběhu měsíce, tak je v tomto měsici stanovena poměrová část tarifu od datumu, kdy bylo číslo přeportováno do naší sítě StarTEL.
Ne, nevyužité jednotky se do dalšího zúčtovacího období nepřevádějí. Je však možné v průběhu měsíce navstěvovat samoosbluhu a volné jednotky do konce měsíce využít.
Přepis smlouvy na jinou osobu je samozřejmě možný, a to bez poplatku. Pro přepis smlouvy nás kontaktujte na tel. čísle 797 993 993.
Využíváme síť a infrastrukturu společnosti T-Mobile ( mapa pokrytí zde).
Pokrytí signálem je tedy na většině území České republiky včetně signálu rychlého 3G internetu.
Přenos telefonního čísla od jiného operátora k nám probíhá v několika krocích:
Upozornění:
Pokud máte předplacenou službu (SIM na kredit), někteří operátoři neuvolní číslo pro přenos v případě, že je Váš kredit nižší než 10 Kč.
Pro přenos čísla je tedy nutné držet stav kreditu minimálně na této částce.
ČVOP (Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele) je 14místný autorizační kód, který říká, kdy telefonní číslo může odejít od stávajícího poskytovatele mobilních služeb. Jeho součástí je nejbližší možné datum přenosu.
Pro vysvětlení, první tři číslice značí původního operátora 4. až 7. číslice označuje první možné datum přenosu vašeho telefonního čísla ve formátu měsíc / den. Platnost ČVOP kódu je 60 dnů od data uvolnění telefonního čísla.
Přenos telefonního čísla do sítě StarTEL trvá 4 pracovní dny.
O datu přenesení čísla je zákazník informován SMS zprávou, k přenosu čísla dochází zpravidla od půlnoci do šesté hodiny ranní. V den přenosu se původní SIM karta deaktivuje (ztratí signál) a telefonní číslo je aktivní na SIMkartě StarTEL. Většinou je třeba vypnout a zapnout mobilní telefon, aby se změna v pořádku dokončila. Vždy SIM kartu vkládejte do telefonu až v den přenosu.
Další podrobné informace o přenosu čísla si můžete stáhnout v PDF a v případě potřeby nás neváhejte kontaktovat, rádi Vám poradíme.
Jakmile dojde k úhradě Vašich služeb, bude Vám zaslána na Váš e-mail zpráva o zaplacení společně s automaticky vystaveným daňovým dokladem.
Doklady a další informace o každém vyúčtování najdete také v samoobsluze.
V případě, že máte pochybnosti o správnosti částky za využívání služeb, pošlete nám e-mail na fakturace@startel.cz.
Všechny informace o hovorech a vyúčtování najdete v samoobsluze.
Jednorázová platba přes bankovní účet na základě námi zaslané výzvy k platbě, kterou obdržíte na e-mailovou adresu.
Platbu provedete vkladem dané částky přímo na náš účet vedený u Fio banky.
Platba bude připsána nejpozději následující pracovní den.
Platbu lze provést také vkladem dané částky přímo na naší pobočce v Českých Budějovicích dle provozní doby fakturačního oddělení.
Platba bude připsána v den zaplacení částky.
Pro platbu inkasem si nastavte na svém bankovním účtu:
Bankovní účet: | 2700432380/2010 (Fio banka) |
Variabilní symbol: | NEZADÁVÁTE !!! |
Periodicita: | měsíční |
Limit: | např. 500 Kč (podle maximální výše Vašeho měsíčního vyúčtování) |
Dále zašlete na e-mail fakturace@startel.cz oznámení o zřízení platby inkasem s těmito údaji:
Jméno, příjmení a adresa zákazníka |
Datum účinnosti inkasa |
Číslo Vašeho účtu |
Vámi nastavený limit |
Vámi nahlášené inkaso bude aktivováno nejdříve od 1. dne následujícího měsíce po doručení oznámení o zřízení inkasa. Inkaso je prováděno vždy do 15. dne v měsíci.
Po vyčerpání datového balíčku je internet pozastavený a je možné si data dokoupit.
Nevyužitá data se do dalšího měsíce nepřevádí.
Ano, během zúčtovacího období, resp. v průběhu kalendářního měsíce, můžete přejít na vyšší hladinu datového FUP. Pokud tedy využíváte např. Internet v mobilu 150, můžete přejít na datový balíček Internet v mobilu 300 apod. Za daný kalendářní měsíc Vám budou vyúčtovány oba datové balíčky.
APN | internet.t-mobile.cz |
Primární DNS | automaticky |
Sekundární DNS | automaticky |
Obecné parametry | Parametry pro telefony s WAP verzí 2.0 (například Nokia 6600) | |
---|---|---|
Název nastavení | TM CZ GPRS WAP | TM CZ GPRS WAP2 |
Domovská stránka | https://tmo.cz/ | https://tmo.cz/ |
Typ spojení | trvalé | trvalé |
Zabezpečené spojení | vypnuto | vypnuto |
Nosič | GPRS | GPRS |
Spojení GPRS | podle potřeby | podle potřeby |
Přístupový bod GPRS (APN) | wap.t-mobile.cz | wap.t-mobile.cz |
IP adresa | 010.000.000.010 | 010.000.000.010 |
Port | - | 80 |
Typ autentizace | normální | normální |
Jméno uživatele | wap | wap |
Heslo | wap | wap |
Váš mobilní telefon by měl být po vložení SIM pro odesílání a příjem MMS již nakonfigurován, ale v případě nutnosti nastavení zde uvádíme detailní parametry.
Ujistěte se prosím, že Váš mobilní telefon příjem a odesílání MMS podporuje, některé telefony vyžadují pro funkci této služby internet v mobilu.
Parametr | Hodnota |
---|---|
Název nastavení | MMS TMCZ |
Domovská stránka | https://mms |
adresa APN | mms.t-mobile.cz |
IP adresa | 010.000.000.010 |
Jméno uživatele | mms |
Heslo | mms |
Datový nosič | GPRS |
Port (pouze u telefonů s verzí WAP/MMS 2.0) | 80 |
Zóna 1 |
||
ANDORRA BELGIE BULHARSKO DÁNSKO ESTONSKO FINSKO FRANCIE GIBRALTAR CHORVATSKO IRSKO ISLAND ITÁLIE | KYPR LICHTENŠTEJNSKO LITVA LOTYŠSKO LUCEMBURSKO MAĎARSKO MALTA MARTINIK NĚMECKO NIZOZEMSKO NORSKO POLSKO | PORTUGALSKO RAKOUSKO RÉUNION RUMUNSKO ŘECKO SAN MARINO SLOVENSKO SLOVINSKO SPOJENÉ KRÁLOVSTVÍ ŠPANĚLSKO ŠVÉDSKO |
Zóna 2 |
||
ALBÁNIE BĚLORUSKO BOSNA A HERCEGOVINA ČERNÁ HORA ČÍNA EGYPT FAERSKÉ OSTROVY | HONGKONG IZRAEL KANADA MAKEDONIE MOLDAVSKO MONACO RUSKO | SPOJENÉ STÁTY SRBSKO ŠVÝCARSKO TURECKO UKRAJINA |
Zóna 3 |
||
AFGHÁNISTÁN ALŽÍRSKO ANGOLA ANGUILLA ANTIGUA A BARBUDA ARGENTINA ARMÉNIE ARUBA AUSTRÁLIE ÁZERBAJDŽÁN BAHAMSKÉ OSTROVY BAHRAJN BANGLADÉŠ BARBADOS BELIZE BENIN BERMUDY BOLÍVIE BRAZÍLIE BRITSKÉ PANENSKÉ OSTROVY BRUNEJ BURKINA FASO BURUNDI COOKOVY OSTROVY DOMINIKA DOMINIKÁNSKÁ REPUBLIKA DŽIBUTI EKVÁDOR EL SALVADOR ETIOPIE FIDŽI FILIPÍNY FRANCOUZSKÁ POLYNÉSIE GABON GAMBIE GHANA GRENADA GRÓNSKO GRUZIE GUATEMALA GUINEA GUYANA HONDURAS CHAD CHILE INDIE | INDONÉSIE IRÁK ÍRÁN ISLAND JAMAICA JAPONSKO JEMEN JIŽNÍ AFRIKA JIŽNÍ KOREA JORDÁN KAJMANSKÉ OSTROVY KAMBODŽA KAMERUN KAPVERDY KATAR KAZACHSTÁN KEŇA KOLUMBIE KONGO - DEMOKRATICKÁ REPUBLIKA KONŽSKÁ REPUBLIKA KOSTARIKA KUBA KUVAJT KYRGYZSTÁN LAOS LIBANON LIBÉRIE LIBYE MACAU MADAGASKAR MALAJSIE MALAWI MALEDIVY MALI MALTA MAROKO MAURITÁNIE MAURITIUS MEXIKO MONGOLSKO MONTSERRAT MOSAMBIK NAMIBIE NEPÁL NIGER NIGÉRIE | NIKARAGUA NIZOZEMSKÉ ANTILY NOVÝ ZÉLAND OMÁN OSTROVY TURKS A CAICOS PÁKISTÁN PALESTINA PANAMA PAPUA-NOVÁ GUINEA PARAGUAY PERU POBŘEŽÍ SLONOVINY ROVNÍKOVÁ GUINEA RWANDA SAÚDSKÁ ARÁBIE SENEGAL SEYCHELY SIERRA LEONE SINGAPUR SPOJENÉ ARABSKÉ EMIRÁTY SRÍ LANKA STŘEDOAFRICKÁ REPUBLIKA SÚDÁN SURINAM SVATÁ LUCIE SVATÝ KRYŠTOF A NEVIS SVATÝ VINCENC A GRENADINY SÝRIE TÁDŽIKISTÁN TANZANIE THAJSKO TCHAJ-WAN TOGO TONGA TRINIDAD A TOBAGO TUNISKO TURKMENISTÁN UGANDA URUGUAY UZBEKISTÁN VANUATU VENEZUELA VIETNAM ZAMBIE ZIMBABWE |
Líbí se Vám naše služby? Doporučte je ostatním, ušetřete za volání mezi sebou a ještě na tom vydělejte!
Slevu 100 Kč ze svého vyúčtování získá každý zákazník StarTELu nebo STARNETu za doporučení nového zákazníka, u něhož došlo k uzavření smlouvy. Počet takto doporučených zákazníků není nijak omezen.
K získání slevy stačí, když nový zákazník uvede ve své objednávce do poznámky údaj o tom, kdo jej doporučil.
V případě doporučujícího zákazníka StarTELu stačí uvést telefonní číslo (částka 100 Kč bude odečtena z účtu za telefon), v případě zákazníka STARNETu jeho IP adresu (částka 100 Kč bude odečtena z účtu za internet).
Na základě doporučení nového zákazníka musí dojít k uzavření smlouvy. Doporučený musí začít využívat služeb StarTEL a řádně uhradit první fakturu za služby.
V objednávce doporučovaného zákazníka musí být správně uvedeny údaje o doporučujícím.
Odměnou za doporučení je vždy pouze sleva z vyúčtování doporučujícího zákazníka.