Pokud Vám vůbec nefunguje internetové připojení, zkuste nejprve Váš domácí router vytáhnout ze zásuvky elektrické sítě a poté ho zapojit zpět. Dojde tím k restartování routeru, které může vyřešit zatuhnutí software.
V případě, že máte na domě samostatnou anténu pro příjem internetového signálu (bydlíte např. v rodinném domě), zkuste z elektrické sítě odpojit také napájení této antény. Následně zapojte anténu zpět a vyzkoušejte, jestli restartování nepomohlo.
Jestliže nebyl restartováním problém vyřešen, kontaktujte naše oddělení technické podpory na telefonním čísle +420 380 427 437, na e-mailové adrese podpora@starnet.cz, nebo použijte formulář níže.
Při kontaktování technické podpory je pro snazší identifikaci přípojky dobré znát svou IP adresu, která je vždy ve tvaru 10.X.X.X a měla by být uvedena na kartičce, kterou jste dostali od technika při instalaci internetové přípojky.
Po odeslání dotazu / požadavku Vás budeme telefonicky kontaktovat.
Děkujeme.
Nefunguje mi vůbec internet, píšu teď díky jiné internetové přípojce
Internet jde pomalu, seká se, má výpadky
Mám podezření, že mi nefunguje domácí router
Potřebuji pomoct se zapojením nového domácího routeru
Chci si změřit rychlost internetového připojení