Potíže s Mazanou televizí
Pokud máte problémy s kvalitou či celkovou funkčností digitální televize Mazaná TV, zkuste nejprve následující postup:
- Vytáhněte Váš domácí router ze zásuvky elektrické sítě a poté ho zapojte zpět. Dojde tím k restartování routeru, které může vyřešit zatuhnutí software.
- Vytáhněte Váš set-top box ze zásuvky elektrické sítě a poté ho zapojte zpět. Dojde tím k restartování set-top boxu, které může vyřešit zatuhnutí software.
- V případě, že máte na domě samostatnou anténu pro příjem internetového signálu (bydlíte např. v rodinném domě), zkuste z elektrické sítě odpojit také napájení této antény. Následně zapojte anténu zpět a vyzkoušejte, jestli restartování nepomohlo.
Pokud se zasekává obraz či zvuk, ale TV je jinak funkční, může být problém v rychlosti internetového připojení. Je potřeba si uvědomit, že rychlost ovlivňují i jiná zařízení v domácnosti, např. stahování velkých souborů na počítači, sledování videí apod. Doporučujeme zkusit vypnout stahování a omezit využívání dat (například streamování hudby, sledování videí na youtube apod.)
Pokud se Vám nedaří potíže vyřešit vlastními silami v rámci domácnosti, neváhejte nás kontaktovat pomocí formuláře níže.
Pro snazší identifikaci přípojky je dobré znát svou IP adresu, která je vždy ve tvaru 10.X.X.X a měla by být uvedena na kartičce, kterou jste dostali od technika při instalaci internetové přípojky.
Zároveň je vhodné mít připravenou i MAC adresu set-top boxu, kterou najdete na jeho na spodní straně např. ve tvaru c4:ea:c4:f4:58:29.
S čím Vám můžeme pomoci?
Technická podpora
- Nefunguje mi vůbec internet, píšu teď díky jiné internetové přípojce
- Internet jde pomalu, seká se, má výpadky
- Jak funguje domácí router?
- Mám podezření, že mi nefunguje domácí router
- Potřebuji pomoct se zapojením nového domácího routeru
- Chci si změřit rychlost internetového připojení
- Mám potíže s televizí
- Nepřichází mi e-maily / nefunguje odesílání e-mailů
- Nejde mi připojení na PS Network / na Xbox Live