Potřebujete poradit?

Naši zákazníci se na oddělení technické podpory obracejí nejčastěji s problémem ohledně domácí bezdrátové sítě (Wi-Fi routeru a jeho dosahu či výkonnosti) a ohledně závady pomalého nebo nefunkčního internetového připojení.
V případě domácí bezdrátové sítě převážně platí, že rychlost internetového připojení vzduchem (přes Wi-Fi) je o něco pomalejší, než připojení kabelem. V současné době máme v nabídce výkonné routery, které pracují na frekvenci 2,4 GHz i 5 GHz (DUAL BAND). Stejně ale platí, že pokud zákazník vyžaduje maximální možnou rychlost, měl by se pokusit zařídit si svou domácí síť co možná nejlépe.
Neváhejte se na nás obrátit v případě, že potřebujete nějakou radu ohledně nastavení domácí bezdrátové sítě.
Pokud dojde k závadě na internetové síti STARNET, tým technických pracovníků ji řeší v nejkratším možném čase a ve většině případů zákazníka ani nepostihne. Přesto se může stát, že dojde k poruše, kterou nezachytí náš monitoring a často může pomoci sám zákazník vhodným řešením:
Co dělat v případě potíží s internetovým připojením?
Pokud po provedených krocích potíže přetrvávají, kontaktujte naše oddělení technické podpory, kde rádi se vším pomůžeme.
Potřebujete více informací?
Zavolejte nám zdarma na linku: 800 555 025
Nebo použijte některý z dalších kontaktů.
Můžete také zkusit on-line objednávku služeb.