DALŠÍ INFORMACE STARNET

ZÁKLADNÍ MAPA WEBU


SPECIÁLNÍ POŽADAVKY PRO ZÁKAZNÍKY


NÁVODY A INFORMACE


DALŠÍ OTÁZKY A ODPOVĚDI

Dotazy ohledně plateb a fakturace

Jak mohu zaplatit za služby STARNET?

Připravili jsme přehled všech možností, jak zaplatit za námi poskytované služby.

Jsem nový uživatel, kdy a jak budu platit?

Pokud jste nám při instalaci sdělili e-mailovou adresu, přijdou Vám na ni Údaje pro platbu. Pokud jste nám e-mailovou adresu nesdělili, Údaje pro platbu přijdou poštou, nicméně je třeba počítat se zpoplatněním dle aktuálního ceníku (PDF). V zaslaných informacích najdete kromě jiných údajů naše číslo účtu, variabilní symbol (ten použijte v případě jednorázové úhrady), variabilní symbol pro trvalé platby (ten použijte jako variabilní symbol při zadání trvalého příkazu v bance) a částku k zaplacení. V případě, že Údaje pro platbu nedostanete do 2. dne následujícího měsíce po instalaci, kontaktujte naše fakturační oddělení.

Kdy dostanu daňový doklad pro potřeby účetnictví?

Daňový doklad je automaticky vystaven v den, kdy je SPRÁVNĚ zadaná platba připsána na náš účet nebo složena hotově v naší provozovně. V případě, že platbu zadáte do banky se špatnými údaji, daňový doklad Vám zaslán nebude, dokud nedojde k ručnímu vyřešení problému naším fakturačním oddělením. Pokud jste nám sdělili e-mailovou adresu, přijde Vám e-mailem odkaz na stažení daňového dokladu ve formátu PDF. Pokud jste nám e-mail nesdělili, přijde Vám daňový doklad poštou, zpoplatněný dle aktuálního ceníku (PDF).

Přišel mi e-mail pro stažení daňového dokladu, ale nefunguje, co s tím?

Poštovní program Vám zkrátil šířku zprávy tím, že ji zalomil (odřádkoval) na další řádek. Je nutné, aby v prohlížeči byla zadána celá adresa tak, jak je uvedena v e-mailu.

Jaké má STARNET číslo bankovního účtu?

2700098394/2010 (Fio banka, a.s.)
1816363001/5500 (Raiffeisenbank a.s.)
Dotazy ohledně nastavení počítače

Jaké je nastavení SMTP pro odesílání e-mailů?

  • smtp.internet.starnet.cz

Jaké je nastavení DNS?

  • primární DNS: 10.255.255.10
  • sekundární DNS: 10.255.255.20
Dočasné pozastavení služby internet
Dočasné pozastavení služby internet je možné využít 1x ročně na dobu maximálně 2 měsíců vždy od prvního do posledního dne v měsíci. Odpojení na delší dobu je schvalováno individuálně na základě důvodu. Žádost je třeba zaslat nejpozději k poslednímu dni v měsíci. Po tomto termínu nelze žádost již vyřídit. V případě problémového klienta (např. neplatícího apod.) má STARNET právo tuto službu neposkytnout. O dočasné pozastavení služby internet může požádat každý zákazník zasláním požadavku přes kontaktní formulář na stránce Dočasné pozastavení služby internet.
Co dělat v případě problémů s připojením k internetu?
  • Zkontrolujte, zda jsou všechny kabely řádně připojeny do počítače a zda je v zásuvce napájecí jednotka StarBoxu/přijímací antény.
  • Pokud připojení nefunguje vůbec, zkuste zařízení na 15 sekund odpojit ze zásuvky elektrické energie.
  • Nepomůže-li žádná z těchto možností, kontaktujte technickou podporu Starnet na čísle 380 427 437.
  • Doporučujeme ke stažení příručku pro řešení nejčastějších problémů v PDF. Několik minut času strávených kontrolou Vaší domácí sítě může pomoci v případě nefunkčnosti, jejíž příčina není na naší straně. Věříme, že postupy jsou dostatečně srozumitelné i pro méně zkušené uživatele.
Jak se mám připojit ke STARNET FreeWiFi?
STARNET FreeWiFije WiFi síť, kterou poskytuje společnost STARNET s.r.o. zdarma ve vybraných kvalitních restauracích a kavárnách všude tam, kde jsou služby STARNET dostupné
Jak se bránit před napadením viry?
Používejte vhodný antivirový software (NOD32, AVG, Avast…) a nezapomínejte na jeho pravidelnou aktualizaci. Neotvírejte nevyžádané (zejména cizojazyčné) e-maily, dbejte zvýšené opatrnosti při otevírání příloh. Používejte software na ochranu počítače před útokem ze sítě, tzv. firewall . Je běžnou součástí OS Windows. Pokud dojde k zavirování Vašeho počítače, jsme bohužel nuceni v zájmu ostatních klientů pozastavit Vám poskytování našich služeb bez nároku na finanční kompenzaci až do doby, kdy bude Váš počítač kompletně odvirován a zabezpečen.

V případě nejasností, žádosti o informace či z jakéhokoli jiného důvodu nás neváhejte kontaktovat.