Jak mohu zaplatit za služby STARNET?
Připravili jsme přehled všech možností, jak zaplatit za námi poskytované služby.
Jsem nový uživatel, kdy a jak budu platit?
Pokud jste nám při instalaci sdělili e-mailovou adresu, přijdou Vám na ni
Údaje pro platbu.
Pokud jste nám e-mailovou adresu nesdělili, Údaje pro platbu přijdou poštou, nicméně je třeba počítat se
zpoplatněním
dle
aktuálního ceníku (PDF).
V zaslaných informacích najdete kromě jiných údajů naše číslo účtu, variabilní symbol (ten použijte v
případě
jednorázové
úhrady), variabilní symbol pro trvalé platby (ten použijte jako variabilní symbol při
zadání
trvalého
příkazu v bance) a částku k zaplacení.
V případě, že Údaje pro platbu nedostanete do 2. dne následujícího měsíce po instalaci, kontaktujte naše
fakturační oddělení.
Kdy dostanu daňový doklad pro potřeby účetnictví?
Daňový doklad je automaticky vystaven v den, kdy je SPRÁVNĚ zadaná platba připsána na náš účet nebo
složena
hotově
v naší provozovně.
V případě, že platbu zadáte do banky se špatnými údaji, daňový doklad Vám zaslán nebude, dokud nedojde k
ručnímu
vyřešení
problému naším fakturačním oddělením.
Pokud jste nám sdělili e-mailovou adresu, přijde Vám e-mailem odkaz na stažení daňového dokladu ve formátu PDF.
Pokud
jste
nám e-mail nesdělili, přijde Vám daňový doklad poštou, zpoplatněný dle
aktuálního ceníku (PDF).
Přišel mi e-mail pro stažení daňového dokladu, ale nefunguje, co s tím?
Poštovní program Vám zkrátil šířku zprávy tím, že ji zalomil (odřádkoval) na další řádek. Je nutné, aby v
prohlížeči
byla
zadána celá adresa tak, jak je uvedena v e-mailu.
Jaké má STARNET číslo bankovního účtu?
2700098394/2010 (Fio banka, a.s.) |
1816363001/5500 (Raiffeisenbank a.s.) |