Hodnocení služeb

    Vážený zákazníku,
    na základě Vašeho kontaktu s pracovníkem technické podpory si Vám dovolujeme zaslat krátký dotazník.

    Pomozte nám lépe porozumět tomu, jak vám můžeme lépe sloužit v budoucnu tím, že odpovíte na tři otázky (níže).

    Děkujeme za Váš čas.

    Otázka č. 1

    Vyřešil se Váš požadavek, kvůli kterému jste nás kontaktoval, k Vaší spokojenosti?

    ANONE

    Otázka č. 2

    Jak byste ohodnotil/a celý hovor?

    0 = nejhorší
    10 = nejlepší

    01345678910

    Otázka č. 3

    Na základě Vaší poslední zkušenosti, jaká je pravděpodobnost, že byste nás doporučil/a známému nebo kolegovi?

    Určitě nedoporučím -> ------------------- -> Určitě doporučím
    01345678910

    Je zde něco jiného, co byste nám chtěl/a říci o Vašich zkušenostech s námi?