Vážený zákazníku, na základě Vašeho kontaktu s pracovníkem technické podpory si Vám dovolujeme zaslat krátký dotazník.
Pomozte nám lépe porozumět tomu, jak vám můžeme lépe sloužit v budoucnu tím, že odpovíte na tři otázky (níže).
Děkujeme za Váš čas.
Otázka č. 1 Vyřešil se Váš požadavek, kvůli kterému jste nás kontaktoval, k Vaší spokojenosti? ANONE
Otázka č. 1
Vyřešil se Váš požadavek, kvůli kterému jste nás kontaktoval, k Vaší spokojenosti?
ANONE
Otázka č. 2 Jak byste ohodnotil/a celý hovor? 0 = nejhorší 10 = nejlepší 01345678910
Otázka č. 2
Jak byste ohodnotil/a celý hovor?
0 = nejhorší 10 = nejlepší
01345678910
Otázka č. 3 Na základě Vaší poslední zkušenosti, jaká je pravděpodobnost, že byste nás doporučil/a známému nebo kolegovi? Určitě nedoporučím -> ------------------- -> Určitě doporučím 01345678910
Otázka č. 3
Na základě Vaší poslední zkušenosti, jaká je pravděpodobnost, že byste nás doporučil/a známému nebo kolegovi?
Určitě nedoporučím -> ------------------- -> Určitě doporučím 01345678910
×
Děkujeme za Vaše hodnocení, moc si toho vážíme. Byli bychom rádi, kdybyste hodnocení zveřejnili i na Googlu a pomohli tak ostatním při výběru svého poskytovatele
Přejete si přidat hodnocení na Google?
Je zde něco jiného, co byste nám chtěl/a říci o Vašich zkušenostech s námi?
Potřebujete poradit?