Hodnocení služeb

Vážený zákazníku,
na základě Vašeho kontaktu s pracovníkem technické podpory si Vám dovolujeme zaslat krátký dotazník.

Pomozte nám lépe porozumět tomu, jak vám můžeme lépe sloužit v budoucnu tím, že odpovíte na tři otázky (níže).

Děkujeme za Váš čas.

Otázka č. 1

Vyřešil se Váš požadavek, kvůli kterému jste nás kontaktoval, k Vaší spokojenosti?

ANONE

Otázka č. 2

Jak byste ohodnotil/a celý hovor?

0 = nejhorší
10 = nejlepší

01345678910

Otázka č. 3

Na základě Vaší poslední zkušenosti, jaká je pravděpodobnost, že byste nás doporučil/a známému nebo kolegovi?

Určitě nedoporučím -> ------------------- -> Určitě doporučím
01345678910

Je zde něco jiného, co byste nám chtěl/a říci o Vašich zkušenostech s námi?