Mám podezření, že mi nefunguje domácí router

Domácí bezdrátový router je nejslabším článkem celého fungování internetového připojení. Při přenosu internetového signálu v rámci domácnosti může rychlost dle okolností (vzdálenost, překážky) klesat až o 90 %.

Jaké závady mohou nejčastěji vzniknout na routeru?

  • Nevhodně umístěný router, příliš daleko od připojovaných zařízení (více na stránce o fungování routeru),
  • nesprávně připojený router (návod na připojení routeru zde),
  • vadný router nebo vadný port v routeru,
  • vadný kabel či konektory na něm,
  • špatně nastavená frekvence ve Vašem routeru (jde o frekvenci, na které router vysílá. Vlivem ostatních routerů v panelovém (nebo jiném bytovém domě) na stejné frekvenci dochází k zarušení, které způsobuje nestabilitu a snižování rychlosti internetového připojení).
Pokud se Vám nedaří potíže vyřešit vlastními silami v rámci domácnosti, neváhejte nás kontaktovat pomocí formuláře níže.

Při kontaktování technické podpory je pro snazší identifikaci přípojky dobré znát svou IP adresu, která je vždy ve tvaru 10.X.X.X a měla by být uvedena na kartičce, kterou jste dostali od technika při instalaci internetové přípojky.

Kontaktní formulář

Jméno a příjmení / firma*
Kontaktní telefon*
Kontaktní e-mail

Vaše zpráva


Po odeslání dotazu / požadavku Vás budeme telefonicky kontaktovat.

V případě potíží s formulářem volejte rovnou naše číslo 380 427 437.

Děkujeme.

* Takto označené položky jsou povinné