Internet jde pomalu, seká se, má výpadky

Pro maximální rychlost a stabilitu internetového připojení je nutné mít v rámci domácnosti zařízení připojeno kabelem. Pokud máte v domácnosti router, přečtěte si více informací o routerech.

Jestliže máte domácí síť a router v pořádku, a přesto pozorujete na své přípojce nějaké potíže, zkuste si rychlost internetového připojení změřit na zařízení připojením přes kabel (nikoli přes Wi-Fi routeru). Pokud naměřené hodnoty neodpovídají Vašemu tarifu, s výsledkem měření nás kontaktujte.

Co může způsobovat potíže s internetovým připojením?

  • Vadný router nebo vadný port v routeru,
  • špatně nastavený router,
  • špatně nastavená frekvence ve Vašem routeru (návod na nastavení zde),
  • vadný kabel či konektory na něm,
  • vadná anténa pro příjem internetového signálu na Vaší střeše (je nutná návštěva našeho technika).

Pokud se Vám nedaří potíže vyřešit vlastními silami v rámci domácnosti, neváhejte nás kontaktovat pomocí formuláře níže.

Při kontaktování technické podpory je pro snazší identifikaci přípojky dobré znát svou IP adresu, která je vždy ve tvaru 10.X.X.X a měla by být uvedena na kartičce, kterou jste dostali od technika při instalaci internetové přípojky.

Kontaktní formulář

Jméno a příjmení / firma*
Kontaktní telefon*
Kontaktní e-mail

Vaše zpráva


Po odeslání dotazu / požadavku Vás budeme telefonicky kontaktovat.

V případě potíží s formulářem volejte rovnou naše číslo 380 427 437.

Děkujeme.

* Takto označené položky jsou povinné