Nefunguje internet, píšu teď díky jiné internetové přípojce

Pokud Vám vůbec nefunguje internetové připojení, zkuste nejprve Váš domácí router vytáhnout ze zásuvky elektrické sítě a poté ho zapojit zpět. Dojde tím k restartování routeru, které může vyřešit zatuhnutí software.

V případě, že máte na domě samostatnou anténu pro příjem internetového signálu (bydlíte např. v rodinném domě), zkuste z elektrické sítě odpojit také napájení této antény. Následně zapojte anténu zpět a vyzkoušejte, jestli restartování nepomohlo.

Jestliže nebyl restartováním problém vyřešen, kontaktujte naše oddělení technické podpory na telefonním čísle 380427437, na e-mailové adrese podpora@starnet, nebo použijte formulář níže.

Při kontaktování technické podpory je pro snazší identifikaci přípojky dobré znát svou IP adresu, která je vždy ve tvaru 10.X.X.X a měla by být uvedena na kartičce, kterou jste dostali od technika při instalaci internetové přípojky.

Kontaktní formulář

Jméno a příjmení / firma*
Kontaktní telefon*
Kontaktní e-mail

Vaše zpráva


Po odeslání dotazu / požadavku Vás budeme telefonicky kontaktovat.

V případě potíží s formulářem volejte rovnou naše číslo 380 427 437.

Děkujeme.

* Takto označené položky jsou povinné